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 Game update 12 aujourd'hui

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Idega
J'ai pas l'argent sur moi
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   Posté le 11-08-2009 à 16:15:33   Voir le profil de Idega (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Idega   

Mise a jour pour les DE avec de nouveaux droids et des cybernetiques

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fillia
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fillia
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   Posté le 11-08-2009 à 20:10:07   Voir le profil de fillia (Offline)   Répondre à ce message   http://pagesperso-orange.fr/FilliaCorp/index   Envoyer un message privé à fillia   

Star Wars Galaxies: Game Update 12 Engineering Trader

Ce Mardi 11 Août 2008 ) 4h00 Pacific Daylight Time [commentaire du traducteur] (GMT-7, ca donne midi en France) [/commentaire du traducteur], toutes les Galaxies U.S. et Européennes seront mises hors service pour une maintenance serveur et une mise a jour du jeu.

Une fois la mise a jour terminée, toutes les galaxies seront remise en ligne mais inaccessible afin que nous puissions effectuer un test final. Toutes les galaxies seront accessibles après cela.


Star Wars Galaxies: Game Update 12 Engineering Trader


Grandes lignes

* De nombreux nouveaux droids ont été ajouté ainsi que les Cybernetics, 2 nouveaux véhicules et une suite de la quête Lécagy [commentaire du traducteur] (enfin, pas trop tôt...) [/commentaire du traducteur].

Cadeau de Chapitre

* Tout le monde recevra un Hologram du Cybernetic du Chevalier Jedi (Anakin) Skywalker a la connexion.

Demandes de la communauté

* La fenêtre de collection indique maintenant le nombre de badges aqcuis.

Engineering Trader

* Leste des nouveaux droides constructibles par les Ingénieurs:
o 8D8
o ASN-121
o CWW8
o Dwarf Spider Droid
o INS-444
o LIN Demolitionmech Droid
o Magnaguard
o Mark IV Sentry Droid
o Pit Droid
o Super Battle Droid
o Union Sentry Droid
o Guardian Mark II Droid
* Nouveaux Modules de combats et commandes de combat pour les droides:
o Flame Jet (Jet connique de flames)
o Electrical Shock (Ataque à cible unique)
o Droideka Shield (amélioration de réduction de dommages)
o Torturous Needle (Ataque à cible unique)
o Regenerative Plating (Auto-réparation du droid)
o Battery Dump (AOE(?) attaque éléctrique)
* Les artisans (Ingénieurs) niveau 90 peuvent désormais fabriquer un module de récupération d'échantillon à la main
o Le module a au laximum 10 charges.
o Le module peut être utiliser sur un emplacement de Socket.
o Ce module ajoute une fonctionnalité au droid sur lequel il a été installé lors de l'assemblage de ce dernier.
o Cette commande donnera une amélioration (buff) à l'artisan qui possède le droid.
o L'amériolartion augmentera la quantité obtenu par récupération manuelle d'echantillion.
+ l'amériolation de récupération par droid est un "buff" de 30 secondes qui se renouvelle seul toutes les 20 secondes [commentaire du traducteur] Je suis le seul a trouver ça stupide ? 0o [/commentaire du traducteur].
+ [commentaire du traducteur] La traduction n'est pas littérale ici, mais en clair, ça donne ça:[/commentaire du traducteur]Si le droid qui donne le buff tombe en rad de battrie, l'effet du buff sera immédiatement annulé sur le propriétaire du droid.
* Ajout d'un plan pour Droid Decal kit au niveau 18 [commentaire du traducteur]Ils font comme les vaisseaux, c'est l'équivalent du texture Kit[/commentaire du traducteur]
o Ce kit donne au Maitre du droid la possibilité de changer les textures sur le droid. Tous les droids ne peuvent bénéficier de cette modification.
* "Trim" peut désormais être peint sur les Battle Droids, via le customization tool
* Les Battle Droids peuvent désormais être peint durant l'assemblage.
* Super Battle Droids peuvent désormais avoir leur couleur "trim" modifiée (vous aurez besoin d'utiliser un decal tool pour choisir la couleur que vous désirez)
* Votre Expertise sera ré-initialisé lors de votre connexion.
* Les artisants Ingénieurs niveau 42 peuvent désormais fabriquer le véhicule "Mustafarian Panning Droid".
o Ce véhicule vous immunise des domages causés par la Lave. [commentaire du traducteur] Il s'ajoute donc à la liste du Desert Skiff, Lava Skiff et Jetpack [/commentaire du traducteur]
* Les commandes du chat "Spatial" pour les droides sont désormais dans la fenêtre d'action spéciales pour toutes les professions.
* Après de nombreuses recherche et de dures labeurs, Les Maitres Ingénieurs auront l'art de recréé les Droides de Guerre "Basilisk". Ces droids était utilisés par les féroces guerriers Mandaloriens, désormais, celui qui pourra y mettre les crédit et qui connait un Maitre Ingénieur peut mettre la main sur une réplique exacte.
o Le droid de Guerre "Basilisk" est immunisé contre les dégats de Lave.
o Le Véhicule/droid de Guerre "Basilisk" peut être coloré avec un vehicle customization kit
* L'ancienne attaque spécial de droid n'est plus affiché et a été supprimée.
* Les droides construits ne s'échapperont plus lors d'un combat contre un ennemi et suivront leur cible.
* Les armes des droids devraient avoir leurs dommages Max/Min pour l'arme primaire et l'arme secondaire.
* Le niveau des droid sera affecté par le module de combat divisé par 10 pour plus de souplesse dans la construction du droid
o Les "Non-traders" auront un doid de niveau 60 maximum, lorsqu'ils appellent leur droids. Cela est du au fait qu'ils ne peuvent pas crontroler leur droid a son plein potentiel (a un niveau supérieur).
* Les mouvements du droid protocolaires ont été ralentis afin d'obtenir un meilleur rendu de déplacement.
* L'"Advanced Probot" a une indication comme quoi il ne peut recevoir qu'un "combat socket cluster", mais l'emplacement semble pour l'instant "combat and general".
* Réparation de quelques typos pour les composants de droids, descriptions de commandes et de compétances.
* Probot socket cluster names have been fixed for the combat only socket cluster and the combat/general socket cluster.
* Audio effects for DZ70, LE Repair, LIN Demolitionmech, Mark IV Sentry, and Treadwell droids have been added.
* Changed combat module slots to be generic combat module slots so the new combat modules will be craftable in them for the Droideka, Battle Droid, CWW8 Droid, and the Pit Droid.
* Combat module ratings will no longer be displayed on a droid module, if they are zero.
* Structure maintenance will no longer be displayed on droid modules if it is zero.
* The structure maintenance run display no longer displays an Add button, if the list of structures is empty.
* Canceling a droid assignment to a structure no longer assigns the droid to the structure.
* Destroying a building will properly remove it from a droid's structure maintenance list.
* Auto-harvesting without power will no longer function.
* Droid datapads are now inaccessible, if it is out of power,
* A Droid cannot be used to craft items, if it is out of power,
* Power droids will now recharge a droid target, provided that a command has been trained on the power droid.
* Added four new detonation modules that increase in power the higher the crafting level (Detonation Modules 1-5 are now available).
* Draft schematics for chassis, components, modules, and socket clusters have been renamed so they are displayed by category in the crafting tool's draft schematic list.
* Droids using a harvest module no longer get hung on invalid targets, when auto-harvesting.
* "A Droid Battery" renamed to "Droid Battery".
* Junk loot batteries have been renamed to be a specific type of copper to differentiate them from a crafted droid battery.
* Droid deeds should now properly display their level.
* Data Storage Module 5 - Incorrect description for the Electronics GP Module described as Processing Unit has been changed to Data Management Unit.
* Data Storage Module 5 and Item Storage Module 5 crafting experience have been increased.
* Droids and droid deeds now show combat statistics on them.
* Droid batteries now show the count of their stack in their examine window, provided they are crafted after this update.
* Droid battery draft schematics no longer need conductivity for their casing. Instead, they use quality of the ore needed.
* Droid batteries may now be used from your inventory or hotbar, provided they are crafted after this update.
* Changed socket banks to be in the droid component list instead of a generic component list. Renamed the socket banks to be clearer as to what they are for.
* Data storage module rating and slot information now shows up on the droid's deed as well as its datapad entry.
* Droid Item Storage ratings have been expanded from allowing maximum item storage of 10 to a new maximum of 30 items.
* Droid deeds and droid control devices in your datapad should now show their storage module rating as well as inventory capacity, if they have been crafted with a droid storage module.
* Droid storage compartment now displays its quality value for all new compartments crafted.
* Fixed a mislabeled part "Manipulator Arm" to display that it really needs a "Manipulator Arm Package Set" on the Treadwell droid and the Advanced Treadwell droid.
* Weapon expertise removed.

Cybernetics

* Engineer Traders can now craft Cybernetics.
o Schematics consist of Cybernetic Hands, Forearms, Arms, Legs and Torsos.
o Cybernetics can be crafted with Armor Cores and Armor Power Bits (both optional).
o Cybernetic Schematics are granted in the Engineer profession wheel at various levels.
o Cybernetic Leg Schematics will accept 2 Armor Cores (optional)
o Cybernetic Arms and Legs can be crafted with 2 sockets.
o Cybernetic Torso can be crafted with 1 socket.
o Cybernetic Forearms can be crafted with 1 socket.
o Cybernetic Hands can not be crafted with sockets.
* Most gloves can be equipped (but will not draw) with Cybernetic Arms, Forearms, and Hands.
* Engineers can now craft Armor Power Bits (Schematic granted in profession wheel).
* There is now a checkbox on the Cybernetics UI to switch between Appearance Cybernetics and normal Cybernetics.
* Cybernetic Doctors now bio-link cybernetics that are installed normally.
o Cybernetic Doctors do not bio-link Appearance Cybernetics.
o Only Crafted Cybernetics are bio-linked. Quest/Collection reward cybernetics are not bio-linked when installed.
* Cybernetic Experimentation is now available as a Modifier Bit in the Reverse Engineering system.
* Cybernetic Assembly is now available as a Modifier Bit in the Reverse Engineering system.
* Cybernetics Expertise has been added.
* Cybernetic Engineers now have Cybernetic Assembly, Cybernetic Experimentation and Cybernetic Customization skill mods.
* Cybernetic Enhancement Cores come in three flavors; Uni-Core (for forearms), Dual-Core (for Arms/Legs) and Tri-Core (for Torsos).
o Heat Resist Uni, Dual and Tri-Core Cybernetic Enhancement Modules are now available to Engineers via the profession wheel.
o Cold Resist Uni, Dual and Tri-Core Cybernetic Enhancement Modules are now available to Engineers via the profession wheel.
o Acid Resist Uni, Dual and Tri-Core Cybernetic Enhancement Modules are now available to Engineers via the profession wheel.
o Electrical Resist Uni, Dual and Tri-Core Cybernetic Enhancement Modules are now available to Engineers via the profession wheel.
* Updated Cybernetic Health and Action Enhancement Cores have been added to the profession wheel.
o Cybernetic Health and Action Enhancement Cores stat values are based on their 'Core' type.
* Engineer Help Monkey now has Cybernetic Assembly and Cybernetic Experimentation.
* Cybernetic Doctors have all agreed to a Code of Ethics when considering the installation of any Cybernetic Limb.
o In an effort to prevent Cybernetic Psychosis, players are restricted to 10 installation points at Level 90 - speak with your local Cybernetic Doctor for more details.
* Engineers have access to two Cybernetic Enhancement Cores; one increasing Health and the other increasing Action.
o Crafted Cybernetic Hands will not receive the Enhancement Core slots.
* Players are now able to visit a Cybernetic Doctor to have Cybernetics installed in the Appearance Tab.
* Cybernetics can be used in the Socket Retrofit Tool
o Cybernetic Arms and Legs will receive 2 Sockets when being retrofitted.
o Cybernetic Torso and Forearms will receive 1 Socket when being retrofitted.
o Cybernetic Hands can not be used in the Socket Retrofit Tools since they do not receive sockets.

Content

* A new quest series for players around level 50.
o Investigate the underground Droid factory and help Corsec end the droid threat.
o If you've completed the last of the legacy quests, talk to Agent Taarna in Nashal to start the new quests.
* The weapons given out during the legacy quest line by Balfur Jhcor now have a level requirement of 55.

Pets (not Beasts)

* Combat fly-text now shows on pets.
* Droids will now return to their master after combat, rather than the location they were standing before combat started.

Crafting

* Clothing and armor crafting station ambient noise reduced.
* Crafting station quality now grants a small percentage to assembly and experimentation success rolls.
* Draft Schematics affected by the 99% maximum experimentation bug may now be crafted up to 100%.
* Reduced the ambient audio of weapon and structure crafting stations.

TCG:

* Le "M'a Jong's Galactic Tiles Arcade Cabinet" peut désormais être utiliser par d'autre que son pocésseurs.
* Both TCG Video Game items now display the Death Star Layout High Scores.
* Tous les joueurs peuvent désormais activer l'objet TCG: Tauntaun Stuffed Animal
* Tous les joueurs peuvent désormais activer "the Antique Tauntaun Ride"; 25 Credits sont requis pour commencer.
* Tous les joueurs peuvent désormais activer l'objet TCG: Wampa Stuffed Animal

Battlefield

* Se battre en duel avec un joueur de sa propre faction ne réduira plus le nombre de points de l'équipe ennemie ou compter comme un point sur le tableau des scores.

Jedi

* Les Jedis peuvent désormais porter une armure a partir du niveau 22.

Bug Fixes

* Fixed an issue with entertainer buffs values getting corrupted after PvP death.
* Fixed an issue that prevented some players from placing storyteller items inside of a city where they have Zoning Rights or Storyteller Zoning Rights.
* Fixed a bug where the input/output selection for Voice Chat would reset to "Default System Device" every time you opened the options window. (Note: This doesn't fix the issue of those options being reset after log-out, that fix is still in testing).
* Fixed an issue where some Mayors were not considered the 'owner' of City Decorations if they were Mayor Pre-Update 8, and still is the Mayor.
VinleBoSS
Le maitre du jeu
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33 messages postés
   Posté le 11-08-2009 à 23:37:11   Voir le profil de VinleBoSS (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à VinleBoSS   

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